سوالات متداول

 

– چطور می توانم از اصل بودن محصولات سپهرتک اطمینان داشته باشم؟

ما اصالت کالاها را تضمین می کنیم چرا که کلیه محصولات موجود بر روی سایت سپهرتک اصل بوده و از نمایندگی های رسمی و معتبر تهیه می شوندو دوست داریم جنس با کیفیت و مناسب به دست شما برسانیم.

 

 

– ارسال سفارشات از چه طریقی انجام می شود؟

ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز و حداکثر ظرف زمان سه تا چهار روز محصول به دست شما می رسد

  – می توانم سفارشات قبلی خود را از حساب کاربری ام حذف کنم؟

خیر، امکان حذف سفارشات قبلی در حساب کاربری وجود ندارد.

 

 

– آیا امکان پرداخت در محل برای شهرستان ها وجود دارد؟

خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل  وجود ندارد و پرداخت به دو صورت اینترنتی و یا کارت به کارت برای مشتریان  امکان پذیر است.

 

– چطور می توانم از زمان شروع و اتمام تخفیف ها اطلاع داشته باشم؟

 شما با عضویت در خبرنامه سپهرتک، از کلیه تخفیف ها و بسته های پیشنهادی ما مطلع می شوید.

 

 

– آیا می توانم درخواست اضافه کردن محصول مورد نیاز خود بر روی سایت را داشته باشم؟

بله، شما می توانید در فرم تماس با واحد پشتیبانی مشتریان، با ذکر نام و مشخصات کالای مورد نظر خود درخواست افزودن محصول را اعلام نمایید. ما پس از بررسی در صورت امکان، محصول را بر روی سایت سپهرتک قرار خواهیم داد.

 

 

– چطور می توانم کد تخفیف را در سفارش خود اعمال کنم؟

شما از طریق ایجاد و یا ورود به حساب کاربری، در مرحله پرداخت سبد خرید می توانید کد تخفیف خود را ثبت نمایید.

 

– می توانم در سفارش خود از چند کد تخفیف استفاده کنم؟

خیر، در هر سفارش تنها از یک کد تخفیف می توان استفاده نمود.

– لازم است پس از واریز وجه به صورت کارت به کارت اطلاعات واریزی ارسال شود؟

بله، در فرم تماس با واحد پشتیبانی مشتریان شماره پیگیری، تاریخ واریز و مبلغ واریزی خود را ارسال نمایید تا سفارشات شما در اسرع وقت ارسال شوند

چگونه مطمئن شوم تاریخ مصرف محصول نگذشته؟

بسته به نوع محصول تاریخ مصرف کالاها متفاوت است. ما سعی کرده ایم تا آنجا که امکانش وجود داشته باشد در قسمت توضیحات هرمحصول تاریخ انقضای آن را ذکر کرده باشیم.اما روال کلی اروندکالا به شرح زیر است:– محصولات آرایشی و بهداشتی اعم از صابون ، شامپو ، روغن های گیاهی ، لوسیون و … بین شش ماه تا  3 سال تاریخ  انقضا دارند.– محصولات خوراکی اعم از قهوه ، کاپوچینو ، شکلات ، شربت ، شیرخشک ، چای و … بین ۴ ماه تا 1سال تاریخ انقضا دارند.– در صورتی که تاریخ انقضای محصول از موعد گفته شده کمتر باشد قبل از ارسال این مساله با مشتری هماهنگ میگردد.– و درنهایت اگر تاریخ انقضای محصول دریافت شده توسط مشتری گذشته باشد بدون هیچ قید و شرطی مشتری میتواند کالا را عودت دهد و کلیه هزینه پرداختی به وی عودت داده خواهد شد.نکته:تاریخ تولید و انقضا همه محصولات بر حسب سال میلادی می باشد.date products:  تولیدdate expiration : انقض

 

 

– در چه ساعاتی می توانم سفارش خود را از واحد پشتیبانی پیگیری کنم؟

شما می توانید روزهای شنبه تا۵شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰ با تماس با واحد پشتیبانی مشتریان تماس حاصل نمایید.