سوالات متداول
سوالات متداول
– چطور می توانم از اصل بودن محصولات سپهرتک اطمینان داشته باشم؟
ما اصالت کالاها را تضمین می کنیم چرا که کلیه محصولات موجود بر روی سایت سپهرتک اصل بوده و از نمایندگی های رسمی و معتبر تهیه می شوندو دوست داریم جنس با کیفیت و مناسب به دست شما برسانیم.
– ارسال سفارشات از چه طریقی انجام می شود؟
ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز و حداکثر ظرف زمان سه تا چهار روز محصول به دست شما می رسد
– می توانم سفارشات قبلی خود را از حساب کاربری ام حذف کنم؟
خیر، امکان حذف سفارشات قبلی در حساب کاربری وجود ندارد.
– آیا امکان پرداخت در محل برای شهرستان ها وجود دارد؟
خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پرداخت به دو صورت اینترنتی و یا کارت به کارت برای مشتریان امکان پذیر است.
– چطور می توانم از زمان شروع و اتمام تخفیف ها اطلاع داشته باشم؟
شما با عضویت در خبرنامه سپهرتک، از کلیه تخفیف ها و بسته های پیشنهادی ما مطلع می شوید.
– آیا می توانم درخواست اضافه کردن محصول مورد نیاز خود بر روی سایت را داشته باشم؟
بله، شما می توانید در فرم تماس با واحد پشتیبانی مشتریان، با ذکر نام و مشخصات کالای مورد نظر خود درخواست افزودن محصول را اعلام نمایید. ما پس از بررسی در صورت امکان، محصول را بر روی سایت سپهرتک قرار خواهیم داد.
– چطور می توانم کد تخفیف را در سفارش خود اعمال کنم؟
شما از طریق ایجاد و یا ورود به حساب کاربری، در مرحله پرداخت سبد خرید می توانید کد تخفیف خود را ثبت نمایید.
– می توانم در سفارش خود از چند کد تخفیف استفاده کنم؟
خیر، در هر سفارش تنها از یک کد تخفیف می توان استفاده نمود.
– لازم است پس از واریز وجه به صورت کارت به کارت اطلاعات واریزی ارسال شود؟
بله، در فرم تماس با واحد پشتیبانی مشتریان شماره پیگیری، تاریخ واریز و مبلغ واریزی خود را ارسال نمایید تا سفارشات شما در اسرع وقت ارسال شوند
چگونه مطمئن شوم تاریخ مصرف محصول نگذشته؟
– در چه ساعاتی می توانم سفارش خود را از واحد پشتیبانی پیگیری کنم؟
شما می توانید روزهای شنبه تا۵شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۳۰ با تماس با واحد پشتیبانی مشتریان تماس حاصل نمایید.